Wymiana, zwroty, reklamacje

Celem prawidłowego złożenia reklamacji lub zwrotu produktów zakupionych w sklepie Blanolove postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru od daty wysyłki zamówienia.

Formularz zwrotu/reklamacji:  Pobierz

Formularz wymiany towaru: Pobierz

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wraz z paragonem wyślij go do nas:

– Numer telefonu: 796922001

– Adres mailowy: sklep@blanolove.pl

– Paczkomat: GXO07M

– Kurier:

Blanolove

ul. Obrońców Westerplatte 4 

95-015 Głowno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć uzupełniony formularz z numerem zamówienia i danymi do płatności.

W przypadku reklamacji w formularzu należy opisać przyczynę reklamacji. Jeżeli towar ma być wymieniony na inny produkt dostępny w sprzedaży sklepu Blanolove to proszę to zaznaczyć w formularzu.