Wymiana, zwroty, reklamacje
Celem prawidłowego złożenia reklamacji lub zwrotu produktów zakupionych w sklepie Blanolove postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru od daty wysyłki zamówienia.
Formularz zwrotu/reklamacji: Pobierz
Formularz wymiany towaru: Pobierz
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wraz z paragonem wyślij go do nas:
– Numer telefonu: 796922001
– Adres mailowy: sklep@blanolove.pl
– Paczkomat: GXO07M
– Kurier:
Blanolove
ul. Obrońców Westerplatte 4
95-015 Głowno
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć uzupełniony formularz z numerem zamówienia i danymi do płatności.
W przypadku reklamacji w formularzu należy opisać przyczynę reklamacji. Jeżeli towar ma być wymieniony na inny produkt dostępny w sprzedaży sklepu Blanolove to proszę to zaznaczyć w formularzu.